FAQ’s

Meest gestelde vragen

BETALEN

De geaccepteerde betaalmethodes variëren en zijn afhankelijk van uw bestelling. U kunt o.a. betalen met iDEAL, Apple Pay, Creditcard en SEPA-overboeking.

Bij ons is er niet een minimaal bedrag waaraan u hoeft te voldoen om een bestelling te plaatsen.

VERZENDING & RETOURNERING

U kunt uw bestelling retour zenden binnen 14 dagen naar ons vestigingsadres. Daar nemen wij uw retourzending in behandeling. De kosten hiervoor zijn voor uw eigen rekening.

Wanneer wij uw bestelling binnenkrijgen zullen wij zo snel mogelijk het in behandeling nemen. Wij hanteren een verzendtijd van 1-3 dagen.

Wanneer uw retourzending is afgehandeld, maken wij het bedrag gelijk naar u over. Komt u uw bestelling in de winkel terugbrengen dan kunt u het bedrag ook contant terugkrijgen. In de winkel mag uw bestelling ook geruild worden.

Bestellingen boven de €50,00 worden gratis verzonden. Met enkele uitzonderingen van acties kan dit ook gratis verzonden worden.

Als je ervoor kiest om je bestelling op uw verzendadres te bezorgen, dan worden de artikelen naar het door jouw opgegeven adres verzonden. Bij het afrekenen kun je ook aangeven dat je de bestelling in de winkel wilt afhalen.

U kunt uw kleding laten inpakken voor een cadeau. U kunt dit vermelden in de bestelnotities tijdens het plaatsen van uw bestelling.

Kleding

Wij hebben een atelier waar uw kleding gerepareerd of vermaakt kan worden. Veel voorkomende ingrepen zijn o.a. het innemen of uitleggen van broekspijpen, het tailleren van colberts en overhemden en overhemden omzetten in korte mouwen. Neem contact op met ons voor eventuele vragen.

Klachten

Heeft u een klacht? Neem dan met ons contact op. Dit kan telefonisch, e-mail of middels ons contactformulier.

Contact

Heb je verder nog vragen?